
ISO 9001:2008 upravljanje kvalitetom
Sustavi upravljanja kvalitetom ISO 9001:2008
ISO 9001:2008 je sustav kvalitete kroz koji klijent dokazuje svoju sposobnost putem transparentnog poslovanja i dosljedno osigurava jednaku kvalitetu svojih proizvoda ili usluga prema tržištu. Time zadovoljava kupce, a ujedno primjenjuje i niz zakonskih regulativa koje namće sam sustav za upravljanje kvalitetom.
Cilj samog sustava je da poboljša zadovoljstvo kupca, nametne efikasnost klijentu unutar tvrtke, samnji mogućnost pogrešaka. Sam sustav je primjenjiv na sve tvrtke, bez obzira na vrstu i veličinu.
Sustav kvalitete se nerijetko koristi i u marketinške svrhe, jer kupci zapravo ŽELE vidjeti da postoji usredotočenost na kvalitetu, a time i kontinuirano poboljšavanje samog proizvoda ili usluge. Sam sustav je orijentiran na sljedeće aspekte poslovanja:
• Usmjerenost na kupca/tržište
• Kontinuirano poboljšanje
• Efikasnost
• Odluke bazirane na temelju činjenica/ procesa
• Maximalna uključenost svih zaposlenika
• Pristupi procesima na sustavan način i na procesni način
• Otklanjanje nepravilnosti
ISO 9001:2008 je također međunarodno priznati standard kvaliete, koji sve više postaje imperativ u svim sferama proizvodne i uslužne djelatnosti.
Također daje određenu ozbiljnost i profesionalnost klijentu , što je direktan odraz na poboljšanju imagea same tvrtke.S vremenom sustav postaje dio tvrtke i zaposlenika što se reflektira na pozitivno poslovanje i kvalitetniji pristup tržištu.